20120226

üretmese sadece ölecekti, üretti; şekilli öldü.

7 yorum:

göknur dedi ki...

Asosyal bir 'genç'ten alıntılar:

''Çünkü insanların birbirlerini aldatma olasılığı yok, yani neye karşı aldatabilirler ki, aslında aldatma fiilinin olması başlı başına aldatmaya yöneli bir durum, yani sadece kendi bilincimize.''

göknur dedi ki...

Özlemişim yahu:)

Ve acaba yaratıcılık, farkındalık ya da kendini tekrar etmemek için asosyAllik şart mı!

göknur dedi ki...

'O ahlağın çıktığı deliği izlemek isterdim
yargılamak için değil elbette
sadece takip etmek için'*

Donuk bakışlar ve hüzünlü gözlerdense böylesi* bir felsefeye yönelindiğinde sıradanlık muhakkak veya belki de aşılabilir.

Ps: Bir zamanlar kendini böyle tanımlayan bir gencin söylemleri: İnsanlarla aramdaki mesafe, ışık yılı uzaklığında; ben onları izlemeye başladığımda onlar çoktan gitmiş oluyorlar...

göknur dedi ki...

Düzeltme: Kendini tekrar etmede bile kalite vardı. bu kendini tekrar etmek değil olsa olsa yozlaşmak ve belkide ucuzlaşmak!

göknur dedi ki...

Ben neden hep böyle saçma şeyler çekiyorum kiii!!!

göknur dedi ki...

'İçteki karanlık bana ait değil,
ancak ben, devasa bir karanlığın
çukurlarından birine aidim.'

Hahh!

Unknown dedi ki...

ohaya ohayo